PSV Assassin's Creed 3 - Liberation

3.550,00 din.


Prodavac:

Opis proivoda:

 

PSV Assassin's Creed 3 - Liberation


Proizvođač: Ubi Soft

Datum izlaska: 01.01.2000.

 

 

Aveline de Granpre je fascinantan lik. Ne samo da je po prvi put u serijalu glavni lik igre Assassin's Creed III: Liberation ženska osoba, već se njena priča vrti oko najmračnijeg perioda iz američke istorije. Ova žena je proizvod romanse bogatog veleposednika i robinje, ona je neko ko je prošao kroz nesigurno odrastanje i pronašao novi život u Assassin bratstvu. Ona pripada vrsti likova koji mogu da kreiraju sjajnu igru, ali upravo zbog toga Liberation igra je pomalo razočaravajuća, jer je, generalno gledano, pomalo dosadna. Ne radi se o tome da ovoj igri nedostaju ideje. Štaviše, ova igra donosi mnoge zanimljive i intrigantne ideje. Umesto da bude jedno od putovanja kroz Animus Desmonda Milesa, naracija u igri Liberation je deo istorijske zabave koju su priredili Abstrego Industries, illusive korporacija koja je poslužila kao vrhovni antagonista u serijalu. Drugim rečima, ovo je priča pričana od strane Templara.

 

Igra ima veliki potencijal zahvaljujući vrsti naracije, ali ipak ne iskorišÄ‡ava to u dovoljnoj meri. Iako se bavi teškim i ozbiljnim temama, kao što su to ropstvo i kulturni identitet grada koji prelazi iz francuske vladavine u špansku, ona ipak deluje u velikoj meri besciljno, a zaplet radnje je prebrzo razvijen, pa Aveline većim delom igre kao loptica flipera skakuće od jednog neprijatelja do drugog. Povremeno se pojavi i neka uzbudljiva situacija, kao što je ona kada misteriozni haker prekida Abstregoovu priču kako bi vam ponudio istinu o nekim dešavanjima, ali to se sve svede samo na par produženih cutscena koje se pojavljuju pred kraj igre. Najveća žrtva ove priče je sama Aveline. Ona je na početku prikazana kao zanimljiv i odlučan lik, ali na tom prikazu se sve završava, jer njena ličnost nije nakon toga ni malo produbljena ili istražena. Način na koji je ona pristupila bratstvu je samo na brzinu predstavljen, a njen pol i kombinovano etničko poreklo nemaju mnogo uticaja na priču. Ovo su interesantne karakteristike koje bi ste želeli da budu malo više razraÄ‘ene u igri i detaljnije razvijene, ali igra je više zainteresovana za uvoÄ‘enje različitih zlikovaca i sporednih likova, nego za heroinu i njen lik. Ono u čemu se Liberation proslavila je grad koji Aveline zove svojim domom. Ovo je veličanstvena verzija New Orleansa iz osamnaestog veka i na lep način odražava različiti kulturni ambijent koji se oformio tokom godina kada je grad bio francuska trgovačka luka. ÄŒesto idete u avanture van grada, provodite vreme sa krijumčarima, a putujete i do par lokacija koje su znatno udaljene od Lujzijane, a koje su sjajno prikazane.

 

 

 

 

Nažalost, primorani ste da prekinete da se divite svetu oko vas zato što, kada igra započne, Vita hardver neuspeva da zadovolji grafičke ambicije Ubisofta. Frame rate opada strmoglavo i stvari se odvijaju teže kada se upustite u veće tuče protiv četiri ili pet protivnika. Ovo veoma mnogo utiče na fluidnost i slobodni stil urbanog parkura koji je godinama već najjači elemenat franšize. Pored toga, grafički problemi ne pomažu ni malo ni borbenom sistemu koji favorizuje fleksibilne i inuitivne borbe mačevima. Zbog ovakvih stvari je dobro što vam Liberation nudi puno prilika da usporite malo stvari i da neprijatelje sreÄ‘ujete jednog po jednog. Ima nekoliko bombastičnih delova u igri, ali većina misija je napravljeno po ugledu na one iz ranijih Assissin's Creed igara, u kojima su vrebanje i posmatranje meta sa krovova ili praćenje meta do njihovih skloništa preuzeli vodeću ulogu od trka vozilima ili opšteg haosa.

Aveline je u svakom pogledu sposobna i spretna, baš kao što su bili Ezio i Altair, a po mnogo čemu se primećuje da ona ima mnogo više trikova u svom rukavu. Liberation uvodi sistem višestrukog identiteta koji omogućava Avelini da se obuče u krpe robinje, otmeno kao dama, ili kao ratnica-ubica sa svom opremom. Svaka od ove tri varijante ima svoje prednosti i svoje slabosti. Na primer, obučena kao dama, Aveline može da šarmira stražare kako bi je pustili da proÄ‘e, a kao robinja može da se ubaci na plantaže. Ali svaka od ovih strategija ima neka svoja ograničenja. Lik robinje je koristan samo u veoma posebnim situacijama u priči, a u formalnoj odeći Aveline ne može da trči ili skače po platformama, već mora da se kreće po gradu prepunom neprijatelja trčkarajući lagano. Do kraja igre najverovatnije ćete se odlučiti za korišÄ‡enje klasične ratničke uniforme koju ćete nositi u svim prilikama. Veoma je neobično to što vam igra Liberation ograničava mogućnosti i sposobnosti za lutanje po svetu, ali vam zato obezbeÄ‘uje platforme koje su uzbudljive kao nikada do sada. Kao i u igri Assassin's Creed III, više niste ograničeni samo na penjanje po zgradama i strukturama koje je napravio čovek, već sada možete da se penjete i skačete po stenama i liticama i sa grane na granu bez ikakvog napora. Ova poboljšanja u kretanju su naročito istaknuta u igrinoj verziji Lujzijane, u kome oboreno drveće i beskrajne močvare dominiraju scenom.