PSV Rayman Legends
Proizvođač: Ubi Soft
Datum izlaska: 01.01.2000.
Nekih godinu i po od sjajnog Rayman Originsa, za Ubisoft je bio no brainer da u rukama imaju zlatnu koku na duže staze, dajući odrešene ruke zaslužnim autorima da pokušaju da nadmaše sebe. Iako počiva na minimalno modifikovanom grafičko-gameplay templejtu Originsa, Rayman Legends predstavlja visokokvalitetnu evoluciju uzora, s pravom zasedajući na tron modernih platformskih igara s kojeg će ga biti teško iščupati u narednih nekoliko godina.
Preko stotinu nivoa i dodatnog sadržaja koji vas očekuju u Legendama, zaodenuti su standardno plitkom i funkcionalnom pričom. Nakon događaja iz Originsa, Rejmen, debeli Globoks i ostatak ekipe dremali su snom pravednika čitavih sto godina. Zlo, naravno, nikada ne spava, i nevaljali Mađioničar iz prethodne igre, zajedno sa svoja četiri čarobnjačka kompanjona, zagadio je svet Proplanka Snova, zarobljavajući, pri tome, na stotine simpatičnih Tinsija. Na bunovnim junacima je da u nastavku priče isprave krive Drine uzduž i popreko nekoliko tematskih svetova (predstavljenih, kao i sve druge dostupne aktivnosti, u vidu galerije sa izloženim slikama i portretima), uz pomoć nekoliko novih saveznika (malenog Marfija kojim ćete direktno upravljati u nekoliko nivoa, i varvarske princeze Barbare i njenih sestrica koje ćete progresivno spasavati).
Iako je osnova igranja ostala ista kao i ranije, primetno je da su nivoi daleko bolje projektovani i dizajnirani, sa povećanjem izazova koji će logičnije rasti kako budete odmicali u igranju. Sama kampanja, bez obzira na to koji od svetova da odaberete (srednjovekovni, močvarni, „meksikanski” sa hranom kao lajtmotivom, podvodno-špijunski ili starogrčki na kraju), sačinjena je od ponavljajućeg niza različitih tipova nivoa. Malo klasičnog platformisanja, pa besomučna jurnjava bez vremena za sporedno zaustavljanje, nekoliko manjih nivoa koji kao nagradu otključavaju pomenute Barbarine sestre, potera za četiri čarobnjačića, bežanija od aktuelnog bossa i borba sa dotičnim, i, kao kruna svega, famozni muzički nivo na kraju. Na svakom nivou imperativ je oslobađanje fiksnog broja zarobljenih Tinsija, kao i sakupljanje simpatičnih Lumova, čime otključavate nove nivoe i sve dodatne bonuse u glavnoj galeriji.
Iako je osnova igranja ostala ista kao i ranije, primetno je da su nivoi daleko bolje projektovani i dizajnirani, sa povećanjem izazova koji će logičnije rasti kako budete odmicali u igranju. Sama kampanja, bez obzira na to koji od svetova da odaberete (srednjovekovni, močvarni, „meksikanski” sa hranom kao lajtmotivom, podvodno-špijunski ili starogrčki na kraju), sačinjena je od ponavljajućeg niza različitih tipova nivoa. Malo klasičnog platformisanja, pa besomučna jurnjava bez vremena za sporedno zaustavljanje, nekoliko manjih nivoa koji kao nagradu otključavaju pomenute Barbarine sestre, potera za četiri čarobnjačića, bežanija od aktuelnog bossa i borba sa dotičnim, i, kao kruna svega, famozni muzički nivo na kraju. Na svakom nivou imperativ je oslobađanje fiksnog broja zarobljenih Tinsija, kao i sakupljanje simpatičnih Lumova, čime otključavate nove nivoe i sve dodatne bonuse u glavnoj galeriji.